Op persdagen van PR-bureaus voel ik me altijd een beetje verloren. Een beetje heel erg. Het contrast tussen mij en de hippe modemensen kan niet groter zijn, maar ik sleep me ernaar toe, in de hoop nieuwe producten te ontdekken die ik hier dan kan delen.
Zo toog ik onlangs naar Simply PR dat, vergezeld van hapjes en drankjes, de gasten kennis liet maken met de nieuwste producten. Ik ontdekte er onder andere het Nederlandse kledingmerk By-Bar en maakte kennis met het Duitse cosmeticamerk Art Deco.
Een cosmeticahuis dat, zo vertelde de medewerkster van Simply PR me, 40 procent van de Duitse markt in handen heeft.
De Arctic lijn voor deze winter is mooi. Met -letterlijk- schitterende eyeliners.
Mooie lipglossen.
En blushes en highlighters.
De oogschaduw zit in minicassettes die je per stuk kunt bijvullen, dus je hoeft niet een hele nieuwe set te kopen als een kleur op is en je kunt er ook voor kiezen om alleen maar één kleur te kopen.
Wie zich niet de Chanel IJskoninginnen-look kan veroorloven, kan zijn hart ophalen bij de zachte prijzen van Art Deco. In Nederland kun je het exclusief kopen bij parfumerie Douglas.
hassnae[at]aichaqandisha.nl